קורס הסושיאל של ארבעים ושתיים

אם הגעתם לפה כנראה שמדגדג לכם משהו בעולמות הסושיאל.
יכול להיות שאתם לא בדיוק יודעים מה זה אומר,
יכול להיות שפתחתם את החלון הזה בגלישה בסתר כי אתם לא מוכנים להודות אפילו בפני עצמכם,
אבל כן, זה בהחלט יושב לכם בראש.
בקיצור – אם תמיד חלמתם לדעת איך לנהל מותגים בסושיאל מדיה ולעשות את זה בצורה קריאייטיבית וטרנדית – יש מצב שהגעתם למקום הנכון.

המטרה שלנו היא להפוך אתכם למנהלי סושיאל
מא' עד ת'.


השקענו המון מחשבה, זמן ומשאבים כדי לבנות קורס מקצועי שיאפשר לכם ללמוד מהמומחים והמרצים הכי טובים בתחום, בדרך הכי פרקטית שאפשר.
מה זה "פרקטית?" שמחים ששאלתם. הקורס יתקיים במשרד, על בריפים אמיתיים וטריים מהבוקר.
זה אומר שאם הבאתם רעיון פגז - יש מצב שהוא יעלה מחר בעמוד של המותג ויקבל מלא לייקים. כן, אם זה יקרה נשלם לכם על זה. אנחנו לא מהאלה שמחפשים עובדים בחינם.
בכל מקרה זו תוספת נחמדה לתיק העבודות שתבנו בסוף הקורס, לא?

במהלך הקורס נדבר ונעמיק במושגים של עולם הסושיאל,
כך שבסופו תדעו לבנות בעצמכם גאנט, לכתוב, לעצב, לקדם, לצלם.
הקורס יעניק לכם ידע בסיסי בכל תחום ויתן לכם את האפשרות להתקדם ולצמוח משם.

בסיום הקורס נבנה יחד תיק עבודות שיוציא אתכם לשוק העבודה עם יופי של בסיס,
וכמובן נשמח לתת עליכם איזו מילה טובה שתמיד עוזרת.

הנה, הצלחנו להסביר על מה הקורס בלי להשחיל את המונח "ארגז כלים".
תראו לנו עוד קורס שיכול לעשות את זה. אה רגע שיט, נפסלנו.

למי זה יכול להתאים?

למי שאוהבים לכתוב וגם יודעים לעשות את זה לא רע, חיים בסושיאל, רואים פוסט קריאייטיבי ומתלהבים ממנו (או חושבים שהם יכולים לעשות את זה יותר טוב).

למי שרואים את עצמם עובדים כמנהלי סושיאל במשרד דיגיטל או כפרילאנסרים שמנהלים מותגים בסושיאל.

אנחנו יכולים לעזור לכם לקחת את הכישרון שלכם, לדייק אותו, ולהפוך אותו למשהו שידבר את המותג בסושיאל בצורה כיפית, מגניבה ונכונה יותר.

למי פחות?

למי שרוצה להיות קופירייטר במשרד גדול ולכתוב תסריטים לטלויזיה ושילוט חוצות.
לבעלי עסקים שרוצים לדעת איך לנהל טוב יותר את הרשתות החברתיות שלהם, או לאנשים שרוצים לעסוק בקידום מבוסס תוצאות, טרגוט ואופטימזציות.

כמובן שחלק גדול מהקורס יהיה רלוונטי אליכם, אבל יש המון קורסים בשוק שיתנו מענה מדוייק יותר לצרכים שלכם.
ממליצים עליהם בחום.

קצת עלינו:

אנחנו ארבעים ושתיים, סוכנות סושיאל מדיה ותיקה ומוכרת.
הרבה מכירים אותנו בתור "האלה שעושים את חסלט", אבל אנחנו מנהלים גם את הסושיאל של פסק זמן, מיטב, ארקיע, she codes, בלו נאן, קפה גן סיפור ועוד המון מותגים מוכרים.
אנחנו שמים דגש גדול על קריאייטיב ומאמינים שכל ארוע, פוסט או תגובה יכול להיות הזדמנות עבור הלקוחות שלנו.

הקורס יועבר על ידי השותפים והעובדים של ארבעים ושתיים, כל אחד בתחומי המומחיות שלו. בנוסף יהיו בקורס גם הרצאות של מרצים חיצוניים בנושאים מקצועיים וגם סדנאות העשרה שיעזרו לכם להפוך למנהלי סושיאל טובים יותר.
היינו מספרים על עצמנו עוד אבל בנינו אתר שלם במיוחד בשביל זה. תעיפו מבט.

מה לומדים?

הקורס יעבור דרך סדנת סטוריטלינג ויצירת אופי למותג בסושיאל. נלמד גם קריאייטיב, עיצוב לדיגיטל, סדנת טיקטוק ורילז - כדי שתדעו מה טרנדי, איך מזהים טרנד שניה לפני שהוא מתפוצץ ואיך לרתום אותו לקריאייטיב שיעשה טוב למותג וגם יביא לייקים.

ניגע בקידום ממומן, PPC, קהלים וטירגוטים, נלמד איך יוצרים חיבור בין סושיאל לקמפיינים גדולים, נתרגל בניית גאנט חודשי ומהלכי 360 בסושיאל,
וכדי להראות שבסוף באמת למדתם דבר או שניים נסיים עם פרויקט גמר שיגרום לכולנו להתגאות בדרך שעברנו, ומי יודע, אולי תהיה גם איזו דמעה או שתיים.

סילבוס

פתיחה וסדנת סטוריטלינג
1
איך יוצרים אופי למותג בסושיאל
2
קופי וקריאייטיב, עולמות תוכן והתאמה של קריאייטיב לסושיאל
3
סדנת RTM
4
סדנת עיצוב דיגיטל
5
טיקטוק ורילז - קריאייטיב וטרנדים
6
טיקטוק ורילז - סדנת צילום ועריכה
7
קידום ממומן, PPC, קהלים וטירגוטים
8
חיבור של הסושיאל לקמפיינים גדולים
9
סדנת כתיבה קומית + בריפינג פרוייקט גמר
10
בניית גאנט ומהלכי 360 בסושיאל + עבודה על פרוייקט גמר
11
פרוייקט גמר
12

התכל'ס

מתי ביומן:

המחזור הבא יתחיל מיד אחרי החגים

מתי בשעון:

הקורס יתקיים פעם בשבוע בימי ראשון בשעות 18:00-21:00

איפה במפה:

במשרדי ארבעים ושתיים, שזה במתחם הבורסה ברמת גן, שזה 5 דקות מרכבת סבידור, שזה נוח

כמה בכיס:

₪7,500 שאפשר לפרוס לתשלומים
לנרשמים עד ה-01.09: ₪6,500

תשובות מפוצצות לשאלות נפוצות

מתחילים בטופס פה למטה. אנחנו נחזור אליכם, נדבר קצת ונשלח לכם קופיטסט, כמה משימות קלילות שנועדו לבדוק את ההתאמה שלכם כי הדבר האחרון שנרצה הוא לבזבז לכם את הזמן. אנחנו לא מחפשים תוצר מוגמר – רק תביאו את הפוטנציאל שלכם. לאחר מכן ניצור איתכם קשר ונטפל ברישום (נשמע כמו מלא בירוקרטיה אבל זה לא) ו… זהו בגדול.

אממ זאת לא שאלה. אבל נענה בכל זאת 🙂 גם אם אתם בשבעים-שמונים אחוז של כל מה שהבאנו – זה בסדר. תשאירו פרטים ונבדוק יחד אם זה משהו שבאמת יושב עליכם בול.

אונליין זה נהדר להמון דברים (נגיד, העבודה שלנו), אבל ספציפית כאן אנחנו מאמינים ביצירת קבוצה שעובדת יחד, בפינג פונג של קריאייטיב, בלשבת ולפצח יחד רעיונות בדרך שלא יכולה לקרות דרך המסך. אז מקווים שאתם team player וזה.

העולם מלא בקורסים וידע שניתן לקבל בכל מיני דרכים, ואין באמת קורס אחד שמתאים לכולם. 
אצלנו יש שני דגשים עיקריים: קריאייטיב ופרקטיקה. אתם באים ללמוד במשרד אמיתי, על בריפים אמיתיים מאנשי הקריאייטיב שסיימו יום עבודה ארוך בסושיאל, שתו שלוק קפה ובאו ללמד אתכם איך לעשות את זה בעצמכם.

לא חח מי יכול להבטיח דבר כזה. אבל אנחנו כן מבטיחים שניתן לכם המון תרגילים שיהיו בסיס טוב לתיק עבודות, שנעזור לבנות ולדייק, שנספר לכם מה מעסיקים מחפשים (אנחנו יודעים כי אנחנו מעסיקים בעצמנו) ונלווה בכל מה שתצטרכו גם אחרי שמפילים את העט של הקורס.

 

קודם כל נשמח כמובן לשמוע למה אתם לא מרוצים כדי לדעת איך להשתפר, אבל ברור שלא נשאיר אתכם בכוח. אם אחרי שיעור או שניים הבנתם שזה לא מתאים לכם – תקבלו החזר מלא וניפרד כידידים.

באופן עקרוני אין צורך בידע או ניסיון קודם, אבל אם מעולם לא נכנסתם לטיקטוק או שאין לכם חשבון פייסבוק פעיל אז – א. כדאי שתבלו שם כמה שעות טובות לפני תחילת הקורס ו-ב. אתם בטוחים שזה המקצוע שאתם רוצים ללמוד?

אנחנו יכולים להבטיח לכם שאנחנו לא. אבל מצד שני, זה מה שתרמיות פירמידה היו אומרות. לפחות כאלה שמכבדות את עצמן

המרצים שלנו

יהונתן טוכפלד

שותף בארבעים ושתיים, איש קריאייטיב חד ומנוסה שעומד מאחורי חסלט וחלק מהעמודים העסקיים המעניינים ביותר ברשתות החברתיות בישראל.

יראת טוכפלד

יראת טוכפלד

שותפה בארבעים ושתיים, מנשות הסושיאל המוכרות והמוערכות בענף. יצרה את האסטרטגיה והשפה המובילה של דפים מוכרים כמו חסלט, בלו נאן, ארקיע, קפה גן סיפור, she codes ועוד. מרצה במכללה למנהל ובמגוון במות על בניית סיפור מותג בסושיאל מדיה ושימוש ב-RTM.

אור אסולין

אור אסולין

שותף בארבעים ושתיים, התחיל במחלקת הקריאייטיב במשרד הפרסום מקאן, ועבד על קמפיינים למותגים כמו בנק לאומי, מקס, קימברלי קלאר ויוניליוור. מרצה על קרייאייטיב וסושיאל מדיה במגוון במות.

אורי סמואל

מנהל קריאייטיב בארבעים ושתיים, לשעבר חבר בצוות הסושיאל של האקדמיה ללשון. כותב תוכן מוכשר וחכם שמשום מה בוחר לבזבז את זמנו על ממים מצחיקים וטרנדים בטיקטוק. לא שאנחנו מתלוננים. להפך.

גל זוזות

איש קריאייטיב-סושיאל ותיק, לשעבר קופירייטר במחלקת הסושיאל של אדלר-חומסקי והיום מנהל הקריאייטיב של אייקאונט. האיש שהביא את דף הפייסבוק של פיצה פרגו היישר אל החיים האפורים שלכם.

יש עוד

נעדכן בהמשך לא לדאוג

טופס

זה החלק שבו אנחנו מבקשים מכם שם, טלפון, מספר חשבון בנק וסיסמא. סתם סתם מה נראה לכם? רק חשבון בנק וסיסמא. לא?
טוב, תשאירו פרטים ובואו נדבר >>

כי מי אוהב להתקשר זה חרדות שעדיף להימנע מהן במאה העשרים ואחת