fbpx

סדנאות

כך תשדרגו את המותג שלכם

כן, לעשות קריאייטיב זה הדיי ג'וב שלנו, אבל אנחנו מעבירים גם הרצאות וסדנאות בהמון נושאים (שקשורים לקריאייטיב וסושיאל כמובן). למי זה יכול להתאים? לצוותי שיווק, דיגיטל ומדיה, לעובדים שרוצים לקבל כלים בסיסיים לניהול סושיאל וסתם כדי לקבל ידע. 

ואם אתם לא יודעים מה בדיוק אתכם צריכים זה בסדר – עשינו בשבילכם גם את החלק הזה אז פשוט תמשיכו לקרוא:

1

קורס

הסושיאל של ארבעים ושתיים

השקענו המון מחשבה, זמן ומשאבים כדי לבנות קורס מקצועי שיאפשר לכם ללמוד מהמומחים והמרצים הכי טובים בתחום, בדרך הכי פרקטית שאפשר.
מה זה "פרקטית?" שמחים ששאלתם. הקורס יתקיים במשרד, על בריפים אמיתיים וטריים מהבוקר.
זה אומר שאם הבאתם רעיון פגז – יש מצב שהוא יעלה מחר בעמוד של המותג ויקבל מלא לייקים. כן, אם זה יקרה נשלם לכם על זה.
אנחנו לא מהאלה שמחפשים עובדים בחינם.
בכל מקרה זו תוספת נחמדה לתיק העבודות שתבנו בסוף הקורס, לא?

2

סדנת

שגרירים

תמיד כיף לראות ארגונים שמבינים את החשיבות של נוכחות בסושיאל וגם עושים את זה בעצמם, אפילו שזה אומר פחות עבודה בשבילנו.

אם אתם חברה שמחזיקה צוות שאחראי לתוכן לרשתות החברתיות, נעים להכיר – אנחנו אלה שנכשיר אותם לעשות את זה הכי נכון שיש.
בסדנה נעבור על הבייסיק (טיקטוק, קידום ממומן, כתיבה לסושיאל וכל הכלים הרלוונטים), אבל לא בשביל זה אתם פה נכון? יופי, כי הסדנה בעיקר תעסוק בחשיבה קריאיטיבית.

כן, אפשר ללמוד את זה. איך כותבים פוסטים שמניעים (כי להצחיק או לרגש בחשבון הפרטי שלכם זו לא חוכמה), איך מעבירים מסר, והכי חשוב – איך מתאימים את כל זה לתוכן שתואם את הארגון והערכים של החברה ויישב בול.

3

סדנת

טיקטוק

בסדנת הטיקטוק נלמד אתכם ואת הארגון שלכם צעדי ריקודים הכרחיים לעולם המודרני.
וברצינות, טיקטוק היא כבר מזמן לא אפליקציה של בני 15 אלא פלטפורמה לגיטימית לכל מותג שמבין את החשיבות של נוכחות ברשת. אפשר ליצור בה תוכן איכותי, מעניין ומצחיק שיעשה טוב לעסק שלכם.

סדנת הטיקטוק שלנו מחולקת לשני חלקים עיקריים. בחלק הראשון של הסדנה נלמד את הכלים הבסיסיים של טיקטוק וסרטוני רילז, ונבין איך משתמשים בכל אחד מהם. נבין איך עובד האלגוריתם, איך מזהים טרנדים ומשתמשים בהם בצורה נכונה (הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות זה לצאת קרינג'ים) ומה מותר ואסור למותג לעשות כולל דוגמאות. בחלק השני של הסדנה נתחיל לעבוד: ברוכים הבאים לסדנת הצילום שבו אתם הצלם, הבמאי, העורך וגם הפרזנטור (אם יש צורך). נלמד כלים מהתחלה ועד הסוף – צילום, עריכה, כלים חינמיים בסמרטפון ובמחשב, איך מוסיפים כתוביות, ובקיצור: איך אתם הופכים למחלקת ייצור התוכן של עצמכם.

4

סדנת

קידום ממומן

השקעתם בכתיבה, עיצוב, שיווק ותקציבים כדי שקהל היעד שלכם ידע כמה המוצר שלכם בול בשבילו, אבל משהו לא עובד או שהתוצאות לא מספיק טובות?

טוב, ברוכים הבאים למאחורי הקלעים של העסק שלכם.
נכון, זה לא הצד הכי זוהר, אבל כדי שכל העבודה שלכם תביא ביצועים מעולים צריך לא לחפף בהיכרות עם הכלים השונים של הקידום הממומן: בסדנה נכיר את מנהלי המודעות השונים (פייסבוק, גוגל, טיקטוק) ונלמד איך מנהלים את הקמפיינים בצורה יעילה ומסודרת. נלמד איך לנטר ולעקוב אחרי המודעות השונות, ובעיקר איך לשפר תוצאות לפני, אחרי ותוך כדי קמפיין.

5

סדנת

מיתוג מהיר

הפורמט:
אנחנו ואתם שעתיים חדר סגור.
אם אתם עסק קטן, סטרטאפ בתחילת הדרך או שפשוט אין לכם תקציב גבוה לשיווק, אסטרטגיה ומיתוג –  סיכוי טוב שזה בול בשבילכם.

זה אולי נשמע קצת מוזר בהתחלה, אבל זה עובד לא רע בכלל: אחרי שאתם ואנחנו התכוננו ביחד והעברנו לכם רשימת שאלות שקשורות לעסק שלכם טרם הפגישה, ניכנס לחדר ישיבות עם 20 כוסות קפה, ונצא משם אחרי שעתיים עם בסיס למיתוג ספציפי, אסטרטגיה התחלתית, אופציות לקונספטים ממוקדים ועוד דברים בהתאם לצרכים שלכם, נגיד עוד כוס קפה. בסוף הפגישה תצאו עם מסמך מסודר שייתן לכם 'הוראות הפעלה', שפה חדשה, קווים מנחים וכיווני עבודה חדשים שירימו לכם את המותג. 

לא מצאתם מה שאתם רוצים?

שניפגש בסדנה?