fbpx
קורס-הסושיאל-של-42.png

אם הגעתם לפה כנראה שמדגדג לכם משהו בעולמות הסושיאל.
יכול להיות שאתם לא בדיוק יודעים מה זה אומר,
יכול להיות שפתחתם את החלון הזה בגלישה בסתר כי אתם לא מוכנים להודות אפילו בפני עצמכם,
אבל כן, זה בהחלט יושב לכם בראש.
בקיצור – אם תמיד חלמתם לדעת איך לנהל מותגים בסושיאל מדיה ולעשות את זה בצורה קריאייטיבית וטרנדית – יש מצב שהגעתם למקום הנכון.

המטרה שלנו היא להפוך אתכם למנהלי סושיאל
מא' עד ת'.


השקענו המון מחשבה, זמן ומשאבים כדי לבנות קורס מקצועי שיאפשר לכם ללמוד בדרך הכי פרקטית שאפשר.

במהלך הקורס נדבר ונעמיק במושגים של עולם הסושיאל,
כך שבסופו תדעו לבנות בעצמכם גאנט, לכתוב, לעצב, לקדם, לצלם.
הקורס יעניק לכם ידע בסיסי בכל תחום ויתן לכם את האפשרות להתקדם ולצמוח משם.

בסיום הקורס נבנה יחד תיק עבודות שיוציא אתכם לשוק העבודה עם יופי של בסיס,
וכמובן נשמח לתת עליכם איזו מילה טובה שתמיד עוזרת.

הנה, הצלחנו להסביר על מה הקורס בלי להשחיל את המונח "ארגז כלים".
תראו לנו עוד קורס שיכול לעשות את זה. אה רגע שיט, נפסלנו.

למי זה יכול להתאים?

למי שאוהבים לכתוב וגם יודעים לעשות את זה לא רע, חיים בסושיאל, רואים פוסט קריאייטיבי ומתלהבים ממנו (או חושבים שהם יכולים לעשות את זה יותר טוב).

למי שרואים את עצמם עובדים כמנהלי סושיאל במשרד דיגיטל או כפרילאנסרים שמנהלים מותגים בסושיאל.

אנחנו יכולים לעזור לכם לקחת את הכישרון שלכם, לדייק אותו, ולהפוך אותו למשהו שידבר את המותג בסושיאל בצורה כיפית, מגניבה ונכונה יותר.

למי פחות?

למי שרוצה להיות קופירייטר במשרד גדול ולכתוב תסריטים לטלויזיה ושילוט חוצות.
לבעלי עסקים שרוצים לדעת איך לנהל טוב יותר את הרשתות החברתיות שלהם, או לאנשים שרוצים לעסוק בקידום מבוסס תוצאות, טרגוט ואופטימזציות.

כמובן שחלק גדול מהקורס יהיה רלוונטי אליכם, אבל יש המון קורסים בשוק שיתנו מענה מדוייק יותר לצרכים שלכם.
ממליצים עליהם בחום.

קצת עלינו:

אנחנו ארבעים ושתיים, סוכנות סושיאל מדיה ותיקה ומוכרת.
הרבה מכירים אותנו בתור "האלה שעושים את חסלט", אבל אנחנו מנהלים גם את הסושיאל של מגדל, ישראכרט, עוף טוב, מלונות אסטרל, צ'וקה, ווק טו ווק ועוד המון מותגים מוכרים.
אנחנו שמים דגש גדול על קריאייטיב ומאמינים שכל ארוע, פוסט או תגובה יכול להיות הזדמנות עבור הלקוחות שלנו.

הקורס יועבר על ידי השותפים והעובדים של ארבעים ושתיים, כל אחד בתחומי המומחיות שלו. היינו מספרים על עצמנו עוד אבל בנינו אתר שלם במיוחד בשביל זה. תעיפו מבט.

מה לומדים?

הקורס יעבור דרך שיעור על אסטרטגיה ויצירת אופי למותג בסושיאל. נלמד גם קריאייטיב, עיצוב לדיגיטל, סדנת טיקטוק ורילז - כדי שתדעו מה טרנדי, איך מזהים טרנד שניה לפני שהוא מתפוצץ ואיך לרתום אותו לקריאייטיב שיעשה טוב למותג וגם יביא לייקים.

ניגע בקידום ממומן, PPC, קהלים וטירגוטים, נלמד איך יוצרים חיבור בין סושיאל לקמפיינים גדולים, נתרגל בניית גאנט חודשי ומהלכי 360 בסושיאל,
וכדי להראות שבסוף באמת למדתם דבר או שניים נסיים עם פרויקט גמר שיגרום לכולנו להתגאות בדרך שעברנו, ומי יודע, אולי תהיה גם איזו דמעה או שתיים.

סילבוס

מה זה שיווק?
נלמד איך עובד שיווק, למה לעשות אותו בסושיאל ומה המטרה של כל זה בכלל וגם נייצר מודעות פרסומת מעולות בעצמנו.
1
ה-why של המותג
איך מוצאים למותג אופי ושפה ייחודיים שיבדלו אותו ויעזרו לו לספר את הסיפור שלו.
2
קריאייטיב, עולמות תוכן ותובנות
על הדרך שבה רעיונות קריאייטיביים נולדים: איך מוצאים תובנות ועולמות תוכן רלוונטיים למותג.
3
מנחיתים את הפאנץ'
מצאנו יופי של תובנות, נכון? מעולה. עכשיו בואו נהפוך אותם לתסריט, פוסט או מודעה מצחיקה ומרגשת.
4
עושים וידאו
איך נראה תסריט לסושיאל, איך רוכבים על טרנדים ואיך מצלמים ועורכים סרטון שישתלב יפה בפיד וגם יעשה טוב למותג.
5
על OBM ו-RTM
הכירו את צמד החברים ששום עבודת סושיאל לא שווה בלעדיהם: איך מייצרים תוכן שמגיב מיידית לכל מה שקורה בעולם (וגם איך מתכננים את זה מראש).
6
נגיעה בקידום ממומן
השיעור הכי כיף בקורס! סתם, לא. אבל הוא שיעור חשוב ומעניין שצולל לתוך מנהלי המודעות ומראה לנו איך לקחת את התוכן היפה שהכנו ולקדם אותו ככה שיקדם את המטרה השיווקית שלנו.
7
משפיענים
משפיענים הם כלי סושיאל מטורף, בתנאי שעושים אותו נכון: בוחרים את המשפיען הנכון, עם הקהל הנכון והקריאייטיב הנכון ומוודאים שקיבלנו תוצאות מעולות. נסביר איך עושים את זה, לא לדאוג.
8
הגאנט: אוספים הכל יחד
בשיעור הזה ניקח את כל מה שלמדנו ונחבר לתוצר אחד: גאנט חודשי מלא עם פוסטים, סרטונים, משפיענים וכל מה שמותג צריך כדי שיהיה לו חודש מושלם.
9

התכל'ס

קורס אונליין בכיף

מקבלים גישה מלאה לכל תכני הקורס לכל החיים וצופים מתי שבא לכם ואיפה שבא לכם (כן, אנחנו יודעים, ככה עובד כל קורס אונליין, לא חידשנו כלום)

המחיר: 1,200 ₪

הקורס המלא

המחזור הבא מתחיל ב1/3/2024
בקורס המלא ניקח אתכם צעד אחר צעד עם קבוצת ווטסאפ פעילה להתייעצויות וסתם שיחות בכיף, תרגילים ומשובים מאיתנו מדי שבוע ומפגשי פתיחה וסיכום אונליין.

בונוס מיוחד ל-10 הנרשמים הראשונים: פגישה אישית איתנו בסיום הקורס למעבר על תרגיל הסיום, עזרה בבניית תיק עבודות וייעוץ קריירה להמשך הדרך.

המחיר: 5,500 ₪

תשובות מפוצצות לשאלות נפוצות

הקורס בשלבי עריכה אחרונים אז בינתיים מוזמנים בטופס פה למטה. אנחנו ניצור איתכם קשר ברגע שיהיה רלוונטי.

הקורס המלא נותן ליווי צמוד של מרצי הקורס. במהלך תקופת הקורס תוכלו להגיש תרגילים ולקבל עליהם פידבק, שלב קריטי בלמידה של כל דבר, ובנוסף – להיות בקבוצת ווטסאפ עם תלמידים אחרים בקורס, להתייעץ, לשאול ולקבל רעיונות.

היו לנו בעבר שני מחזורים של קורס שהתקיים במשרדים שלנו עם כ-40 בוגרים מהממים ומוכשרים. כרגע הקורס מתקיים במתכונת אונליין, ואולי בהמשך נחזור לעוד קורסים פיזיים.

העולם מלא בקורסים וידע שניתן לקבל בכל מיני דרכים, ואין באמת קורס אחד שמתאים לכולם. 
אצלנו יש שני דגשים עיקריים: קריאייטיב ופרקטיקה. אתם באים ללמוד מאנשי הקריאייטיב שסיימו יום עבודה ארוך בסושיאל, שתו שלוק קפה ובאו ללמד אתכם איך לעשות את זה בעצמכם על בריפים אמיתיים מהלקוחות שלנו.

לא חח מי יכול להבטיח דבר כזה. אבל אנחנו כן מבטיחים שניתן לכם המון תרגילים שיהיו בסיס טוב לתיק עבודות, שנעזור לבנות ולדייק, שנספר לכם מה מעסיקים מחפשים (אנחנו יודעים כי אנחנו מעסיקים בעצמנו) ונלווה בכל מה שתצטרכו גם אחרי שמפילים את העט של הקורס.

קודם כל נשמח כמובן לשמוע למה אתם לא מרוצים כדי לדעת איך להשתפר, אבל ברור שלא נשאיר אתכם בכוח. אם אחרי שבעה ימי עסקים הבנתם שזה לא בשבילכם – תקבלו החזר כמעט מלא וניפרד כידידים.

באופן עקרוני אין צורך בידע או ניסיון קודם, אבל אם מעולם לא נכנסתם לטיקטוק או שאין לכם חשבון פייסבוק פעיל אז – א. כדאי שתבלו שם כמה שעות טובות לפני תחילת הקורס ו-ב. אתם בטוחים שזה המקצוע שאתם רוצים ללמוד?

אנחנו יכולים להבטיח לכם שאנחנו לא. אבל מצד שני, זה מה שתרמיות פירמידה היו אומרות. לפחות כאלה שמכבדות את עצמן

המרצים שלנו

10

יראת טוכפלד

שותפה בארבעים ושתיים, מנשות הסושיאל המוכרות והמוערכות בענף. יצרה את האסטרטגיה והשפה המובילה של דפים מוכרים כמו חסלט, בלו נאן, ארקיע, קפה גן סיפור, she codes ועוד. מרצה במכללה למנהל ובמגוון במות על בניית סיפור מותג בסושיאל מדיה ושימוש ב-RTM.

13

אור אסולין

שותף בארבעים ושתיים, התחיל במחלקת הקריאייטיב במשרד הפרסום מקאן, ועבד על קמפיינים למותגים כמו בנק לאומי, מקס, קימברלי קלאר ויוניליוור. מרצה על קרייאייטיב וסושיאל מדיה במגוון במות.

6

אורי סמואל

מנהל קריאייטיב בארבעים ושתיים, לשעבר חבר בצוות הסושיאל של האקדמיה ללשון. כותב תוכן מוכשר וחכם שמשום מה בוחר לבזבז את זמנו על ממים מצחיקים וטרנדים בטיקטוק. לא שאנחנו מתלוננים. להפך.

11

יהונתן טוכפלד

שותף בארבעים ושתיים, איש קריאייטיב חד ומנוסה שעומד מאחורי חסלט וחלק מהעמודים העסקיים המעניינים ביותר ברשתות החברתיות בישראל.

יש לכם שאלות?

אנחנו כאן בשבילכם:
רק תשאירו לנו פה איזה כמה פרטים, נחזור אליכם ונענה על הכל.

כי מי אוהב להתקשר זה חרדות שעדיף להימנע מהן במאה העשרים ואחת